Igaz, a Biennálén nem ez volt az utolsó pavilon, amit megnéztünk, de számunkra a legfontosabb, így szerettük volna ezzel zárni az első napi beszámolónkat a kiállításról, hiszen nagyon nagy büszkeséggel látogattuk meg a magyar épületet, ahol Keresztes Zsófia After Dreams installációja teljesen lenyűgözött Minket. (Ő a harmadik női művész, aki lehetőséget kapott, hogy bemutatkozhasson a magyar pavilonban.) A művésznő az identitás keresés és a testek metamorfózisa témájához Szerb Antal 1937-es, Utas és holdvilág című regényének egy epizódját vette kiindulópontjául. A művésznő költői hasonlatként használta a művet a pavilon egész területét egybe kezelő installációjához, amely az építészet, a szobrászat és az iparművészet határai között mozgott, jellegzetesen női perspektívával. Zsófia szobrai folyamatosan fejlődnek, a fényes üvegmozaikokkal borított formák mindig más karaktert öltenek (mellesleg azon kívül, hogy imádjuk a mozaik felhasználásának minden formáját, a magyar pavilon külső megjelenésében is több helyen visszaköszön), így változtatva jelentésüket is. A kiállítótérbe érkezve polisztirolból készült szobrokat találtunk, amelyeket egy lánc kötött össze, ami finoman vezette az ide látogatót a szürreális világban, ahol néhol elbizonytalanodtunk, hogy mit is látunk. Az aprólékos munkával elkészült szobrok között, amelyekre a művésznő minden mozaik darabot egyesével illesztett fel, találtunk eső- vagy könnycseppre hasonlító formákat is, de a test különböző belső és külső szervei is fellelhetőek voltak.